Předmět žádosti:
Žadatel požadoval informace týkající se správních řízení a sankcí v oblasti porušování autorského práva.
Poskytnutá informace:
Žadateli byly požadované informace poskytnuty dne 14.02.2025.
Příloha:
Odpověď
Zpracovala:
Bc. Bohuslava Černá, vedoucí Odboru přestupkových agend, 17.02.2025
Předmět žádosti:
Informace o způsobu vymáhání nedoplatků za pokuty.
Poskytnutá informace:
Odpověď na způsob vymáhání na městě Nový Jičín (tzn. prioritně daňovou exekucí, poté i celním úřadem i soudním exekutorem). Speciální software na daňovou exekuci město nemá, případné kompenzace-zápočty-řeší město individuálně. Návrhy na exekuce prostřednictvím soudních exekutorů předává město jen těm exekutorům, se kterými má město uzavřenou smlouvu.)
Informace byla poskytnuta v celém požadovaném rozsahu.
Příloha:
Odpověď
Zpracovaly:
Bc. Monika Čermáková, DiS. a Ing. Jarmila Straková, Odbor finanční, 12.02.2025
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval informace k elektronizaci správních řízení
Poskytnutá informace:
Žadateli byly požadované informace poskytnuty dne 27.01.2025.
Příloha:
Odpověď
Zpracoval:
Bc. Bohuslava Černá, vedoucí Odboru přestupkových agend, 29.01.2025
Předmět žádosti:
Žádost o informace o kategorii komunikace nacházející se na parcelním čísle 1530/25 v k.ú. Sedlnice.
Poskytnutá informace:
Dne 29.1.2025 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace
Příloha:
Odpověď
Zpracoval:
Bc. Zdeněk Macíček, Odbor dopravy, 29.01.2025
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací o vydaných rozhodnutí o povolení odstranění staveb, které se týkají staveb právnických osob a byly vydány našim stavebním úřadem v období od 01.12.2023 dosud.
Poskytnutá informace:
Dne 23.01.2025 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace.
Zpracovala:
Bc. Danuše Křibíková, Odbor územního plánování a stavebního řádu, 23.01.2025
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – kolaudační rozhodnutí na stavbu Zahradní centrum Michálek v Novém Jičíně.
Poskytnutá informace:
Dne 23.01.2025 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace.
Zpracovala:
Bc. Danuše Křibíková, Odbor územního plánování a stavebního řádu, 23.01.2025
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – z rozhodnutí (resp. z dokumentů nahrazujících rozhodnutí) dle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění p. p. , které se týkají pozemních staveb (budov) pro právnické osoby a fyzické osoby a byly vydány našim stavebním úřadem v období od 01.10.2024 do 31.12.2024.
Poskytnutá informace:
Dne 14.01.2025 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace.
Zpracovala:
Bc. Danuše Křibíková, Odbor územního plánování a stavebního řádu, 14.01.2025
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval informace za období od 1. ledna 2019 do současnosti, a to ve vztahu k automatizovanému technickému prostředku na ul. Revoluční.
Poskytnutá informace:
Dne 20.12.2024 byly žadateli poskytnuty požadované informace.
Příloha:
Odpověď
Zpracovala:
Bc. Bohuslava Černá, vedoucí Odboru přestupkových agend, 08.01.2025