Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – z rozhodnutí (resp. z dokumentů nahrazujících rozhodnutí) dle zákona
č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění p. p. , které se týkají pozemních staveb (budov) pro právnické osoby a byly vydány našim stavebním úřadem v období od 01.07.2023 do 30.09.2023.
Poskytnutá informace:
Dne 06.10.2023 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace.
Zpracovala:
Bc. Danuše Křibíková, odbor územního plánování a stavebního řádu, 06.10.2023
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval tyto informace:
- Počet a součet (celková výše) pokut a blokových pokut, uložených městským úřadem (magistrátem) za přestupky dle zákona č. 251/2016 Sb., a to u případů zaevidovaných v letech 2022, 2021 a 2019.
- Stejný údaj jako v bodě 1), avšak pouze u mladistvých pachatelů.
- Počet napomenutí, uložených městským úřadem (magistrátem) za přestupky dle zákona č. 251/2016 Sb., a to u případů zaevidovaných v letech 2022, 2021 a 2019.
- Stejný údaj jako v bodě 3), avšak pouze u mladistvých pachatelů.
- Počet a součet (celková výše) pokut a blokových pokut, uložených městským úřadem (magistrátem) za přestupky podle § 8 zák. č. 251/2016 Sb., a to u případů zaevidovaných v letech 2022, 2021 a 2019.
- Stejný údaj jako v bodě 5, avšak pouze u mladistvých pachatelů.
- Počet a součet (celková výše) pokut a blokových pokut, uložených městským úřadem (magistrátem) za přestupky podle § 7 odst. 1 písm. b) a písm. c) zák. č. 251/2016 Sb., a to u případů zaevidovaných v letech 2022, 2021 a 2019.
- Stejný údaj jako v bodě 7, avšak pouze u mladistvých pachatelů.
Poskytnutá informace:
Dne 12.09.2023 byla žadateli poskytnuta jím požadovaná informace, a to zasláním odpovědi na jeho e-mailovou adresu.
Příloha:
Odpověď
Zpracovala:
Bc. Bohuslava Černá, vedoucí Odboru přestupkových agend, 13.09.2023
Předmět žádosti:
Žadatel požádal o informace o počtu žádostí podaných podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, které Městský úřad Nový Jičín v období od 01.01.2023 do 30.06.2023 odmítl.
Poskytnutá informace:
Dne 18.08.2023 byly žadateli požadované informace poskytnuty.
Přílohy:
Odpověď
Zpracovala:
Mgr. Michal Horuta, vedoucí Odboru kancelář vedení města, 25.08.2023
Předmět žádosti:
Žadatel požádal o informace o elektronických úředních deskách na budově radnice, a dále o informace o provozu Charitního domu Matky Terezy.
Poskytnutá informace:
Dne 14.08.2023 byly žadateli požadované informace poskytnuty.
Přílohy:
Odpověď
Zpracovala:
Mgr. Michal Horuta, vedoucí Odboru kancelář vedení města, 21.08.2023
Předmět žádosti:
Žádost o veškerou dokumentaci, kterou město NJ disponuje ve věci výstavby bytových domů lokalita Bocheta (MPZ 3065) – případně zaslání přehledu této dokumentace.
Poskytnutá informace:
Vzhledem k velkému množství dokumentů, zasíláme nejprve přehled dokumentů ve spise k výběru.
Přílohy:
Odpověď k žádosti o poskytnutí informací dle zák. 106/1999 Sb.
(zasláno DS spisovou službou)
Zpracovala:
Barbora Hradilová, odbor správy majetku, 14.08.2023
Předmět žádosti:
Žadatel požádal o informace o statistickém vyhodnocení měření rychlosti prováděné Městskou policií Nový Jičín v letech 2022 a 2023.
Poskytnutá informace:
Dne 03.08.2023 byla žadateli požadovaná informace poskytnuta
Přílohy:
Odpověď
Statistika měření vozidel MP NJ – 6/2022-5/2023
Zpracovala:
Mgr. Michal Horuta, vedoucí Odboru kancelář vedení města, 11.08.2023
Předmět žádosti:
Žadatel požádal o kopie všech rozhodnutí stavebního úřadu – stavebního povolení, společného povolení stavby, územního rozhodnutí, územního souhlasu, ohlášení stavby na pozemkových parcelách číslo 630/1, st.108 a st.109 v k.ú.Petřkovice u Starého Jičína.
Poskytnutá informace:
Dne 01.08.2023 byly žadateli jím požadované informace poskytnuty.
Zpracoval:
Mgr. Michal Horuta, vedoucí Odboru kancelář vedení města, 11.08.2023
Předmět žádosti:
Žadatel požádal o informace týkající se bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích za období 2020-2022 v Novém Jičíně, a dále o finanční přehled vybraných pokut za období 1. IV. 2023 a 2. IV. 2023 při použití automatizovaných technických prostředků používaných bez obsluhy při dohledu na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích obsluhovaných městem Nový Jičín.
Poskytnutá informace:
Dne 04.08.2023 byly žadateli jím požadované informace poskytnuty.
Příloha:
Odpověď
Zpracoval:
Mgr. Michal Horuta, vedoucí Odboru kancelář vedení města, 11.08.2023
Předmět žádosti:
Žadatel požádal o poskytnutí interní řídící dokumentace, která řeší ochranu oznamovatelů protiprávního jednání dle Směrnice EU v prostředí Městského úřadu Nový Jičín.
Poskytnutá informace:
Dne 28.07.2023 byl žadateli poskytnut jím požadovaný vnitřní předpis Městského úřadu Nový Jičín.
Přílohy:
Předpis 3/2022 – Ochrana oznamovatelů
Zpracoval:
Mgr. Michal Horuta, vedoucí Odboru kancelář vedení města, 03.08.2023
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací, které se týkají povolení staveb fotovoltaických elektráren o výkonu 5 MW a vyšším v období roku 2022 doposud.
Poskytnutá informace:
Dne 18.07.2023 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace.
Zpracovala:
Bc. Danuše Křibíková, odbor územního plánování a stavebního řádu, 18.07.2023
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – z rozhodnutí (resp. z dokumentů nahrazujících rozhodnutí) dle zákona
č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění p. p. , které se týkají pozemních staveb (budov) pro právnické osoby a byly vydány našim stavebním úřadem v období od 01.04.2023 do 30.06.2023.
Poskytnutá informace:
Dne 07.07.2023 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace.
Zpracovala:
Bc. Danuše Křibíková, Odbor územního plánování a stavebního řádu, 07.07.2023
Předmět žádosti:
Žadatel požádal o informace o tom, jakým způsobem Městský úřad Nový Jičín chrání osoby, které oznamují porušení práva Evropské unie (ve smyslu Směrnice Evropského parlamentu a Rady EU č. 2019/1937).
Poskytnutá informace:
Dne 23.06.2023 byly žadateli jím požadované informace poskytnuty.
Přílohy:
Odpověď – 20/23
Předpis 3/2022 – Ochrana oznamovatelů
Zpracoval:
Mgr. Michal Horuta, vedoucí Odboru kancelář vedení města, 03.07.2023
Předmět žádosti:
Žadatel požádal o informace o podkladech, na základě kterých rozhodl orgán města Nový Jičín o pojmenování veřejného prostoru u Žerotínského zámku Nádvořím Václava Havla.
Poskytnutá informace:
Dne 31.05.2023 byly žadateli jím požadované informace poskytnuty.
Příloha:
Odpověď – 19/106
Zpracoval:
Mgr. Michal Horuta, vedoucí Odboru kancelář vedení města, 07.06.2023
Předmět žádosti:
Žadatel požádal o informace ohledně smlouvy, kterou v r. 2020 město Nový Jičín uzavřelo za účelem provedení kontroly správnosti uveřejnění smluv v registru smluv.
Poskytnutá informace:
Dne 18.05.2023 byly žadateli jím požadované informace poskytnuty.
Příloha:
Odpověď – 18/106
Zpracoval:
Mgr. Michal Horuta, vedoucí Odboru kancelář vedení města, 22.05.2023
Předmět žádosti:
Žadatel požádal o informace ohledně způsobu nabytí a pozdějšího prodeje akcií společnosti Severomoravské vodovody a kanalizace Ostrava a.s. městem Nový Jičín v r. 2000.
Poskytnutá informace:
Dne 21.04.2023 byla žadateli poskytnuta část jím požadovaných informací na jeho e-mailovou adresu; ve zbytku bylo vydáno rozhodnutí o částečném odmítnutí poskytnutí.
Příloha:
Odpověď – 17/106
Zpracoval:
Mgr. Michal Horuta, vedoucí Odboru kancelář vedení města, 24.04.2023
Předmět žádosti:
Žadatel požádal o informace ohledně Strategického plánu rozvoje města na roky 2021–2027, dále ohledně bytových jednotek v Domě U archivu a ohledně platů členů vedení města, vedoucích odborů Městského úřadu a ředitelů příspěvkových organizací města.
Poskytnutá informace:
Dne 13.04. a 08.06.2023 byly žadateli jím požadované informace poskytnuty.
Příloha:
Odpověď – 16/106
Zpracoval:
Mgr. Michal Horuta, vedoucí Odboru kancelář vedení města, 20.06.2023
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací o vydaných rozhodnutích a ohlášeních o povolení odstranění stavby podle § 128 a § 129 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění p. p. , které se týkají staveb právnických osob a byly vydány našim stavebním úřadem v období od 01.10.2022 dosud.
Poskytnutá informace:
Dne 13.06.2023 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace.
Zpracovala:
Bc. Danuše Křibíková, odbor územního plánování a stavebního řádu MěÚ Nový Jičín dne 13.06.2023
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací o vydaných opatřeních podle zákona č. 183/2006 Sb., ve znění p. p. – k pozemkům parcela číslo 1206/4, 1210/1, 1210/2 v katastrálním území Životice u Nového Jičína
Poskytnutá informace:
Dne 21.04.2023 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace
Zpracovala:
Bc. Danuše Křibíková, odbor územního plánování a stavebního řádu, 21.04.2023
Předmět žádosti:
Žadatel požádal o informace ohledně poskytnutých finančních prostředků na opravy budov ve vlastnictví církví.
Poskytnutá informace:
Žadateli byla poskytnuta požadovaná informace, a to zasláním odpovědí na jeho e-mailovou adresu.
Přílohy:
Zpracovala:
Ing. Oldřiška Navrátilová, vedoucí Odboru školství, kultury a sportu, 17.04.2023
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – z rozhodnutí (resp. z dokumentů nahrazujících rozhodnutí) dle zákona
č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění p. p. , které se týkají pozemních staveb (budov) pro právnické osoby a byly vydány našim stavebním úřadem v období od 01.01.2023 do 31.03.2023.
Poskytnutá informace:
Dne 11.04.2023 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace.
Zpracovala:
Bc. Danuše Křibíková, odbor územního plánování a stavebního řádu, 12.04.2023
Předmět žádosti:
Zaslání všech rozhodnutí vydaných po 01.01.2014 vodoprávním úřadem při provádění zákona č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů (zákon o vodovodech a kanalizacích), ve znění pozdějších předpisů, jimiž bylo rozhodnuto:
- o přestupku fyzické osoby podle § 32 odst. 2 písm. g) zákona o vodovodech a kanalizacích, a rozhodnutí odvolacího orgánu proti tomuto rozhodnutí, pokud bylo odvolání podáno a rozhodnutí soudů, pokud byla ve věci podána příslušná žaloba,
- o přestupku právnické osoby a podnikající fyzické osoby podle § 33 odst. 3 písm. a) zákona o vodovodech a kanalizacích, a rozhodnutí odvolacího orgánu proti tomuto rozhodnutí, pokud bylo odvolání podáno a rozhodnutí soudů, pokud byla ve věci podána příslušná žaloba.
Poskytnutá informace:
Byla poskytnuta požadována informace.
Přílohy:
Zpracoval:
Mgr. Martin Petrusek, odbor životního prostředí, 05.04.2023
Předmět žádosti:
Žadatel požádal o informace ohledně způsobu ochrany oznamovatelů ve smyslu Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/193 v podmínkách Městského úřadu Nový Jičín.
Poskytnutá informace:
Dne 16.03.2023 byla žadateli poskytnuta jím požadovaná informace celém rozsahu, a to zasláním odpovědí na jeho dotazy na jeho e-mailovou adresu.
Přílohy:
Zpracoval:
Mgr. Michal Horuta, vedoucí Odboru kancelář vedení města, 16.03.2023
Předmět žádosti:
Zaslání investičních plánů Vašeho města, Krajského úřadu či obce pro rok 2023. Resp. seznamu investičních/stavebních projektů či rekonstrukcí, které plánujete uskutečnit v letech 2023-2024
Poskytnutá informace:
Dne 16.03.2023 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace zasláním e-mailem. Viz příloha.
Příloha:
Zpracovala:
Ing. arch. Jitka Pospíšilová, vedoucí Odboru rozvoje a investic, 16.03.2023
Předmět žádosti:
Žadatel požádal o podrobnější informace o těch smlouvách uzavřených městem Nový Jičín, u nichž byly v minulosti zjištěny nedostatky týkající se jejich zveřejnění v registru smluv.
Poskytnutá informace:
Dne 13.03.2023 byla žadateli poskytnuta jím požadovaná informace celém rozsahu, a to zasláním odpovědí a seznamu předmětných smluv na jeho e-mailovou adresu.
Přílohy:
Zpracoval:
Mgr. Michal Horuta, vedoucí Odboru kancelář vedení města, 13.03.2023
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval tyto informace:
- Zda přestupky dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich (dále jen „přestupky“), projednává obecní úřad či obec prostřednictvím zaměstnanců, čí zda je k projednání zřízena přestupková komise?
- Z kolika členů se přestupková komise skládá, jestliže je zřízená?
- Na základě jakého právního vztahu vykonávají členové přestupkové komise činnost přestupkové komise? Zejména zda na základě pracovněprávního vztahu, příkazní smlouvy, smlouvy o právní pomoci či jiného právního vztahu.
- Jaká byla výše odměny jednotlivých členů přestupkové komise, a to jednotlivě v letech 2021 a 2022? Samostatně označte výši odměny předsedy přestupkové komise. Pokud je tato skutečnost patrná s pracovněprávního vztahu, příkazní smlouvy, smlouvy o právní pomoci či jiného právního vztahu, žádám Vás o předložení tohoto dokumentu.
- Kolik přestupků projednala (vč. odložených přestupků) přestupková komise v roce 2021 a v roce 2022?
- Kolik z projednaných přestupků skončilo odložením věci, a to jednotlivě v roce 2022 a v roce 2021?
- V případě, že je agenda přestupků vykonávána jinou obcí, žádám o předložení veřejnoprávní smlouvy.
Poskytnutá informace:
Informace byla poskytnuta – viz příloha.
Příloha:
Odpověď
Zpracovala:
Bc. Bohuslava Černá, vedoucí odbor přestupkových agend, dne 24.02.2023
Předmět žádosti:
Seznam stavebních projektů, které jsou plánovány městem Nový Jičín na rok 2023 a budou financovány z rozpočtu města nebo z jiných veřejných rozpočtů. U těchto projektů je žádána pouze informace týkající se pozemních staveb (tedy budov bez infrastruktury).
Poskytnutá informace:
Dne 18.01.2023 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace zasláním do datové schránky. Viz příloha.
Přílohy:
Poskytnutí informace na žádost čj. 8694/2023/ORI-Pos
Zpracovala:
Ing. arch. Jitka Pospíšilová, vedoucí Odboru rozvoje a investic, 18.01.2023
Předmět žádosti:
Žádost o vysvětlení pojmu vlastnictví mostního objektu z pohledu soukromého vlastníka.
Poskytnutá informace:
Odpověď (viz příloha) byla tazateli zaslána 17.01.2023 datovou schránkou dle jeho požadavku.
Přílohy:
Odpověď
Zpracovala:
Ing. Kateřina Pišteková, Odbor správy majetku, 17.01.2023
Předmět žádosti:
Předmětem žádosti je poskytnutí kopie platného kanalizačního řádu v místní části Straník.
Poskytnutá informace:
Informace byla poskytnuta v požadovaném rozsahu, zaslána kopie dokumentu obsahující požadovanou informaci.
Přílohy:
Odpoved_17_01_2023
Kanalizacni_rad_Stranik
Jednotná kanalizace Straník
Zpracovala:
Ing. Bc. Aneta Fojtíková, Odbor správy majetku, 17.01.2023
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – z rozhodnutí (resp. z dokumentů nahrazujících rozhodnutí) dle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění p. p. , které se týkají pozemních staveb (budov) pro právnické osoby a byly vydány našim stavebním úřadem v období od 01.10.2022 do 31.12.2022.
Poskytnutá informace:
Dne 05.01.2023 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace.
Zpracovala:
Bc. Danuše Křibíková, Odbor územního plánování a stavebního řádu, dne 05.01.2023