Předmět žádosti:
1) Žadatel žádal o poskytnutí informace o tom, zda si povinný subjekt zajišťuje služby a činnosti spojené s kybernetickou bezpečností svépomocí. Pokud ne, žadatel žádal o poskytnutí kopií smluv a všech jejich dodatků s externími dodavateli, kteří pro povinný subjekt služby a činnosti kybernetické bezpečnosti zajišťují.
2) Žadatel žádal o poskytnutí kopií smluv a veškerých jejich dodatků uzavřených na pořízení, provoz, správu, rozvoj (vývoj) a údržbu veškerého softwarového vybavení povinného subjektu, které povinný subjekt využívá v rámci své činnosti, a to za období posledních 3 let (ke dni doručení žádosti). Žadatel dále žádal o poskytnutí informace, kolik jednacích řízení bez uveřejnění ve smyslu § 63 a násl. zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek povinný subjekt zahájil za období posledních 3 let (ke dni doručení žádosti) a poskytnutí kopií smluv na základě těchto jednacích řízení bez uveřejnění uzavřených.
3) Žadatel žádal o poskytnutí informace o tom, jakým způsobem povinný subjekt uchovává uložená data, která zpracovává v rámci své činnosti – zdali se jedná o uložení na vlastních úložištích či skrze externí poskytovatele. V případě, kdy jsou data uložena na vlastních serverech, žádal o poskytnutí kopie smlouvy na dodávku oněch serverů a dále kopii aktuálně účinné smlouvy na údržbu/provoz těchto serverů, pokud se liší od smlouvy na jejich dodávku. V případě, kdy jsou data uchovávaná externí službou (ať již skrze cloudové úložiště či externí servery), žádal žadatel o poskytnutí kopie aktuálně účinné smlouvy se zprostředkovatelem externího úložiště dat.
4) Žadatel žádal o poskytnutí kopií všech smluv, jejichž předmětem je poskytování právních služeb, uzavřených povinným subjektem v období mezi 01.01.2019 až 30.11.2021.
Poskytnutá informace:
Byla poskytnuta informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb. v požadovaném rozsahu – viz přílohy.
Přílohy:
Odpověď č.j. OO/135689/2021
Příloha č. 2a
Příloha č. 2b
Zpracoval:
Mgr. Zdeněk Petroš, vedoucí Odboru organizačního, 23.12.2021
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval zaslání v elektronické formě kopii samotné části kontrolního útržku doručenky z doručené zásilky na dodejku ze dne 07. 12. 2021 pod č. RR 155004398CZ. Dále pak požadoval vytisknutí jeho žádosti, označení této žádosti podacím razítkem úřadu a zaslání zpět v elektronické formě.
Poskytnutá informace:
Dne 22.12.2021 byly žadateli zaslány požadované dokumenty.
Zpracovala:
Ing. Renáta Kelnarová, vedoucí Odboru správních agend, 22.12.2021
Předmět žádosti:
Předmětem žádosti je poskytnutí kopií spisu týkajícího se vydaných povolení na stavbu na ul. Šenovská 5 v Šenově u NJ.
Poskytnutá informace:
Byla pořízena kopie kompletního spisu k objektu, resp. vydaných povolení včetně dokladové části a projektové dokumentace.
Přílohy:
Odpověď
Zpracovala:
Mgr. Hana Sirotová, Odbor územního plánování a stavebního řádu, 22.12.2021
Předmět žádosti:
Předmětem první žádosti je poskytnutí kopií všech smluv, jejichž předmětem je poskytování poradenství v oblasti veřejných zakázek a administrace veřejných zakázek, uzavřených povinným subjektem v období mezi 01.01.2019 až 30.11.2021.
Předmětem druhé žádosti je poskytnutí seznamu veřejných zakázek, které má v úmyslu Město zahájit v roce 2022 spolu s předpokládaným termínem zahájení zadávacího řízení a současně poskytnutí kopií smluv.
Poskytnutá informace:
Město Nový Jičín v dotčeném období neuzavřelo žádnou smlouvu, jejímž předmětem je poskytování poradenství v oblasti veřejných zakázek a administrace veřejných zakázek.
Město Nový Jičín má v úmyslu v roce 2022 realizovat výběr dodavatelů u těchto veřejných zakázek na stavební práce v podlimitním režimu, v níže uvedených předpokládaných termínech.
- Chodník k autobusové zastávce Bocheta – únor 2022.
- Skatepark u stadionu, sportovní areál – duben 2022.
- Revitalizaci bytového domu Jičínská 272 – leden 2022.
- Revitalizaci bytového domu Jičínská 275 – leden 2022.
V případě veřejných zakázek malého rozsahu Město nedisponuje seznamem veřejných zakázek, ani předpokládanými termíny zahájení zadávacích řízení, neboť iniciace veřejných zakázek jednotlivými odbory MěÚ probíhá dle aktuálních potřeb v průběhu roku, v souladu s rozpočtem města na daný rok.
Požadavek na poskytnutí kopií smluv považujeme ve vztahu k seznamu budoucích veřejných zakázek za nerelevantní.
Zpracovala:
Ing. Alena Seibertová, Odbor rozvoje a investic, 16.12.2021
Předmět žádosti:
Žádost o poskytnutí informace ke zhodnocení programu podpory stomatologické péče
Poskytnutá informace:
Informace byla poskytnuta v požadovaném rozsahu, zaslána kopie dokumentu obsahující požadovanou informaci
Přílohy:
Odpověď
Návrh prac. skupiny
Zápis ZK
Zpracovala:
Mgr. Daniela Susíková, Odbor sociálních věcí, 13.12.2021
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval tyto informace: zaslání poštou na adresu veškerý kompletní spisový materiál č. j.: OSA/127003/2021/Kel a to včetně příloh k žádosti o poskytnutí informace dle zákona o svobodném přístupu k informacím v platném znění (dále jen „zákon“) InfZ.
Poskytnutá informace:
Dne 7.12.2021 byl žadateli zaslán požadovaný spisový materiál.
Zpracovala:
Ing. Renáta Kelnarová, odbor správních agend, dne 07.12.2021
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval tyto informace:
přeposlání sběrného archu spisu k dokumentu s číslem jednacím č. OSA/106557/2021 a OSA/106557/2021/Kel v elektronické formě a zaslání samotného přípisu s podacím razítkem.
Poskytnutá informace:
Dne 1.12.2021 byly žadateli zaslány požadované dokumenty datovou schránkou.
Zpracovala:
Ing. Renáta Kelnarová, odbor správních agend, dne 07.12.2021
Předmět žádosti:
Žádost spočívá v zaslání kopie protokolu o ústním jednání, úředního záznamu sepsaného policisty a obsahu spisu.
Poskytnutá informace:
Informace byla poskytnuta v části týkající se obsahu spisu a kopie protokolu o ústním jednání, v části týkající se úředního záznamu sepsaného policisty byla žádost dle § 15 zákona č. 106/1999 Sb. odmítnuta rozhodnutím.
Přílohy:
Rozhodnutí
Zpracovala:
Bc. Bohuslava Černá, odbor přestupkových agend, dne 29.11.2021
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací:
- Kdo provozuje reklamní plochy na stožárech veřejného osvětlení v majetku města Nového Jičína.
- Kopie smlouvy mezi městem a zprostředkovatelem, o zprostředkování reklam na veřejném osvětlení města.
- Příjmy za pronájem, resp. zprostředkování reklam na VO města za léta 2016-2021.
Poskytnutá informace:
Dne 24.11.2021 byla žadateli poskytnuta informace v celém rozsahu. Byly zodpovězeny všechny tři body žádosti (viz příloha). Datovou schránkou byly žadateli informace odeslány.
Přílohy:
Odpověď
Příloha smlouvy
Zpracovala:
Monika Paličková, odbor správy majetku, 24.11.2021
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – zdali na pozemcích č. 113/3, 110/2, 110/1, 111, 113/5, 112 v k. ú. v horizontu cca 5 let lze postavit rodinný dům, altán, popřípadě garáž a jestli na některých výše uvedených pozemcích nelze nic postavit.
Poskytnutá informace:
Dne 18. 11. 2021 byly žadateli poskytnuty požadované informace.
Zpracovala:
Bc. Klára Majkusová, DiS., odbor územního plánování a stavebního řádu, 18.11.2021
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací: Sdělení počtu občanů v místních částech našeho města – v Bludovicích, Straníku, Kojetíně, v Loučce a v Žilině, k datu 31. 10. 2021 (pokud je to možné), nebo k 31. 12. 2020.
Poskytnutá informace:
Viz příloha
Přílohy:
Sdělení k žádosti č.j. OSA/118518/2021/Kel
Zpracovala:
Ing. Renáta Kelnarová, vedoucí Odboru správních agend, 10.11.2021
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – ke kterým volebním obvodům města patří současní zastupitelé, které volební obvody (okrsky) mají zastoupení v současném zastupitelstvu a dále sdělení e-mailových a telefonických kontaktů na všechny zastupitele města v tomto volebním období.
Poskytnutá informace:
Dne 8.11.2021 byly žadateli poskytnuty následující informace. Volební obvody se zřizují pouze pro účely voleb do Senátu České republiky. V rámci organizace voleb do zastupitelstev obcí jsou zřízeny volební okrsky, ovšem jen za účelem sběru a sčítání hlasů. Občané nevolí za každý okrsek svého zástupce, nýbrž volí kandidáty ze stejných kandidátních listin za celé město. Počty hlasů pro jednotlivé kandidáty odevzdané ve všech okrscích se sečtou a pro výsledky voleb jsou pak rozhodující tyto součty. Jednotliví členové zastupitelstva tedy nejsou reprezentanty určitého okrsku, ale všech občanů města. Žadateli byly dále poskytnuty e-mailové a telefonické kontakty na členy Zastupitelstva města zveřejněné na internetových stránkách města a dále kontakty, k jejichž poskytnutí dali členové Zastupitelstva souhlas.
Zpracoval:
Mgr. Lucie Štěpánová, Odbor kancelář vedení města, 09.11.2021
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – sdělení, ke kterému dni byla zaplacena kupní cena dle smlouvy č.RA/5/2019 podepsané dne 12. 7. 2019 a 18. 7. 2019, zveřejněné v registru smluv dne 22. 7. 2019
Poskytnutá informace:
Dne 8.11.2021 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace – Cena byla zaplacena dne 18. 3. 2020.
Zpracoval:
Bc. Pavel Němec, zástupce ředitele Městské policie Nový Jičín, 08.11.2021
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – zpřístupnění Územního plánu platného před vydáním 1. elektronické verze v roce 2009, tj. Územního plánu města Nový Jičín schváleného v roce 1995 včetně jeho změn č. 1–6.
Poskytnutá informace:
Dne 03.11.2021 byly žadateli poskytnuty požadované informace.
Zpracovala:
Ing. Kateřina Riedlová, vedoucí Odboru územního plánování a stavebního řádu, 04.11.2021
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací o poskytování příspěvků na vybudování malých domovních čistíren odpadních vod (dotace z Programu města Nový Jičín na podporu životního prostředí).
Poskytnutá informace:
Dne 25.10.2021 byla žadateli poskytnuta informace v celém rozsahu. Byly zodpovězeny všechny tři body žádosti (viz příloha). Datovou schránkou byly žadateli odeslány i dokumenty týkající se dotačního programu v roce 2021, které jsou dostupné na webu města.
Příloha:
Sdělení k žádosti č.j. OŽP/112881/2021/Kž
Zpracovala:
Mgr. Kateřina Kuželová, odbor životního prostředí, 01.11.2021
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – ve věci investic v posledních letech do geografických služeb a ortofotomap.
Poskytnutá informace:
Dne 27.10.2021 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace (viz příloha).
Příloha:
Sdělení k žádosti č.j. OSM/117379/2021/Ha
Zpracovala:
Ing. Jana Havranová, odbor správy majetku, 27.10.2021
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – ve věci terénních úprav pozemku v Palačově; o kontrole stavu napojení odvodnění ze stavby a pozemku stavitelů; pokračování ve stavbě domu; zaslání hydrotechnického posudku.
Poskytnutá informace:
Dne 26.10.2021 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace.
Zpracovala:
Bc. Danuše Křibíková, odbor územního plánování a stavebního řádu, 26.10.2021
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval tyto informace:
Úmrtí – vystavení úmrtního listu (prvopis)
- Jak zařídit vydání úmrtního listu?
- Kdo vydává úmrtní list?
- Kdo je oprávněn požádat o vydání úmrtního listu?
- Jaké jsou podmínky a postup řešení?
- Jaké jsou poplatky za vystavení úmrtního listu?
- Jaká je lhůta pro vyřízení?
- Jaké další úkony jsou po žadateli požadovány?
- Podle kterého právního předpisu se postupuje?
- Jaké jsou související předpisy?
- Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě?
Poskytnutá informace:
Viz příloha
Příloha:
č.j. OSA/106557/2021/Kel
Zpracovala:
Ing. Renáta Kelnarová, vedoucí Odboru správních agend, 14.10.2021
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – z rozhodnutí (resp. z dokumentů nahrazujících rozhodnutí) dle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění p. p. , které se týkají pozemních staveb (budov) pro právnické osoby a byly vydány našim stavebním úřadem v období od 01.07.2021 do 30.09.2021.
Poskytnutá informace:
Dne 11.10.2021 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace.
Zpracovala:
Bc. Danuše Křibíková, odbor územního plánování a stavebního řádu, 11.10.2021
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – o povolení 3 světelných reklam na pozemcích parcela číslo 1851/1, 1851/6, 1872 v katastrálním území Šenov u Nového Jičína.
Poskytnutá informace:
Dne 06.09.2021 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace.
Zpracovala:
Bc. Danuše Křibíková, odbor územního plánování a stavebního řádu, 06.09.2021
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval informace, viz příloha „Dotazy“.
Poskytnutá informace:
Viz příloha „Sdělení k žádosti“.
Příloha:
Dotazy
Sdělení k žádosti
Zpracovala:
JUDr. Dagmar Veličková, vedoucí Odboru kancelář vedení města, 30.08.2021
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval informace související se zhotovením díla „Discgolfové hřiště v Novém Jičíně“.
Poskytnutá informace:
Žadateli byly poskytnuty požadované informace. Viz příloha.
Příloha:
Sdělení k žádosti čj. ORI/88432/2021/Po
Zpracovala:
Ing. arch. Jitka Pospíšilová, vedoucí Odboru rozvoje a investic, 20.08.2021
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – jaká opatření nařídil stavební úřad pro odstranění sesuvu pozemků v Palačově.
Poskytnutá informace:
Dne 13.08.2021 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace.
Zpracovala:
Bc. Danuše Křibíková, odbor územního plánování a stavebního řádu, 13.08.2021
Předmět žádosti:
Žadatel žádal o poskytnutí informací, zda povinný subjekt má vytvořenou a vydanou informační koncepci orgánu veřejné správy ve smyslu § 5a zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů. Současně žádal o její poskytnutí; je-li informační koncepce orgánu veřejné správy povinného subjektu vydána (zveřejněna), postačí žadateli hypertextový odkaz.
Poskytnutá informace:
Byla poskytnuta informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb. v požadovaném rozsahu – viz příloha.
Odpověď
Odpověď č.j. OO/80541/2021
Zpracovala:
Mgr. Lucie Dobešová, odbor organizační, 03.08.2021
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – z rozhodnutí (resp. dokumentů nahrazujících rozhodnutí) vydaných v období od 01.04.2021 do 30.06.2021 dle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění p. p., které se týkají pozemních staveb (objektů budov) a jejímiž žadateli jsou právnické osoby.
Poskytnutá informace:
Dne 14.07.2021 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace.
Zpracovala:
Bc. Danuše Křibíková, odbor územního plánování a stavebního řádu, 14.07.2021
Předmět žádosti:
Žádost spočívá v zaslání kopie protokolu o ústním jednání, úředního záznamu sepsaného policisty a obsahu spisu.
Poskytnutá informace:
Informace byla poskytnuta v části týkající se obsahu spisu, v části týkající se úředního záznamu sepsaného policisty a kopie protokolu o ústním jednání byla žádost dle § 15 zákona č. 106/1999 Sb. odmítnuta rozhodnutím.
Přílohy:
Rozhodnutí
Zpracovala:
Bc. Bohuslava Černá, odbor přestupkových agend, 21.06.2021
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval informace související s event. spoluprací s institucemi z Čínské lidové republiky a Čínské republiky (Tchaj-wan).
Poskytnutá informace:
Viz příloha
Přílohy:
Sdělení k žádosti č.j. OKVM/61590/2021/Ve
Zpracovala:
JUDr. Dagmar Veličková, vedoucí Odboru kancelář vedení města, 07.06.2021
Předmět žádosti:
Žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů týkající se problematiky autoškol.
Poskytnutá informace:
Na základě doručené žádosti zaevidované pod č.j. xxx byly poskytnuty informace týkající se problematiky autoškol v působnosti našeho obecního úřadu obce s rozšířenou působností v celém požadovaném rozsahu.
Přílohy:
1. Žádost ze dne 24.5.2021
2. Vyřízení žádosti o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Zpracovala:
Ing. Kateřina Linhartová, referent odboru dopravy, 04.06.2021
Předmět žádosti:
Žádost o informaci podle zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím se vztahuje k projektu „Regenerace panelového sídliště Nerudova v Novém Jičíně“.
Poskytnutá informace:
V žádosti je poskytnuta informace, kdy a jakou formou budou občané bydlící v místě rozporovaných úprav informováni o avizovaném projednávání. V žádosti je poskytnuta informace o případném posuzování v místě plánovaných úprav.
Příloha:
Odpověď
Zpracovala:
Ing. Kateřina Nehasilová, Odbor rozvoje a investic, 24.05.2021
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – z dokumentace stavby přeložky vedení VN a NN v lokalitě U Zahrad v Žilině u Nového Jičína.
Poskytnutá informace:
Dne 04.05.2021 byly žadateli poskytnuty požadované informace.
Zpracovala:
Bc. Danuše Křibíková, odbor územního plánování a stavebního řádu, 05.05.2021
Předmět žádosti:
Žádost spočívá v zaslání kopie protokolu o ústním jednání, úředního záznamu sepsaného policisty a obsahu spisu.
Poskytnutá informace:
Informace byla poskytnuta v části týkající se obsahu spisu a kopie protokolu o ústním jednání, v části týkající se úředního záznamu sepsaného policisty byla žádost dle § 15 zákona č. 106/1999 Sb. odmítnuta rozhodnutím.
Příloha:
Rozhodnutí
Zpracovala:
Bc. Bohuslava Černá, vedoucí odboru přestupkových agend, 29.04.2021
Předmět žádosti:
Žádost o informaci podle zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím se vztahuje k projektu „Regenerace panelového sídliště Nerudova v Novém Jičíně“.
Poskytnutá informace:
V žádosti jsou požadovány informace, ze kterých bude zřejmé, jak bude plánované dětské hřiště v prostoru domů 268/14, 269/16, 270/18, 265/8, 266/10, 267/12 a 257/6 vypadat (rozměry/ podoba). Plánované dětské hřiště je navrženo v koncepční studii Regenerace panelového sídliště Nerudova v Novém Jičíně zpracované v listopadu 2020. Podrobnější podoba/rozměry dětského hřiště v současné době není známa, z tohoto důvodu nemohla být informace žadateli poskytnuta.
Příloha:
Dopis č.j. ORI/42438/2021/Ne
Situace – návrh úprav koncepční studie Regenerace panelového sídliště Nerudova v Novém Jičíně ke zveřejnění
Zpracovala:
Ing. Kateřina Nehasilová, odbor rozvoje a investic, 22.04.2021
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval tyto informace:
- Kolik světelných bodů tvoří soustava veřejného osvětlení (VO)? (počet všech svítidel umístěných jak na samostatných sloupech VO, tak na sloupech nízkého napětí či na výložnících domů).
- Jaký je (zhruba) celkový instalovaný příkon soustavy VO?
- Jaké typy svítidel tvoří instalovaný příkon – procentní podíl pro sodíkové výbojky, výbojky RVLX, halogenové výbojky a LED svítidla?
- Jaká je celková roční spotřeba energie soustavy VO v kWh? (Uveďte roky 2019 a 2020).
- Jaké je celková cena za spotřebu energie soustavy VO v Kč? (Uveďte roky 2019 a 2020).
- Jaké má město pro letošní rok plánované investiční akce týkající se VO? (rekonstrukce, výměna svítidel, výstavba nového VO atd.)
Poskytnutá informace:
Dne 21.04.2021 byly žadateli poskytnuty požadované informace, viz příloha.
Příloha:
Sdělení č.j. OSM/35122/2021/Foj
Zpracovala:
Ing. Aneta Fojtíková, odbor správy majetku, 21.04.2021
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – z rozhodnutí (resp. z dokumentů nahrazujících rozhodnutí) dle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění p. p., které se týkají pozemních staveb pro právnické osoby (objektů budov) a byly vydány našim stavebním úřadem v období od 01.01.2021 do 31.03.2021.
Poskytnutá informace:
Dne 16.04.2021 byly žadateli poskytnuty požadované informace.
Zpracovala:
Bc. Danuše Křibíková, odbor územního plánování a stavebního řádu, oddělení stavebního, 16.04.2021
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval výsledky hlasování (sjetinu) k usnesení Rady města č. 1077/40/2021.
Poskytnutá informace:
viz příloha
Příloha:
Sdělení k žádosti č.j. OKVM/35348/2021/Ve
Zpracovala:
JUDr. Dagmar Veličková, vedoucí Odboru kanceláře vedení města, dne 08.04.2021
Předmět žádosti:
Žádost spočívá v zaslání kopie protokolu o ústním jednání, úředního záznamu sepsaného policisty a obsahu spisu.
Poskytnutá informace:
Informace byla poskytnuta v části týkající se obsahu spisu, v části týkající se kopie protokolu o ústním jednání a úředního záznamu sepsaného policisty byla žádost dle § 15 zákona č. 106/1999 Sb. odmítnuta rozhodnutím.
Příloha:
Rozhodnutí
Zpracovala:
Bc. Bohuslava Černá, vedoucí Odboru přestupkových agend, dne 31.03.2021
Předmět žádosti:
Žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů týkající se problematiky autoškol.
Poskytnutá informace:
Na základě doručené žádosti zaevidované pod č.j. xxx byly poskytnuty informace týkající se problematiky autoškol v působnosti našeho obecního úřadu obce s rozšířenou působností v celém požadovaném rozsahu.
Příloha:
Žádost
Vyřízení žádosti o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ze dne 20.5.2020
Vyřízení žádosti o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ze dne 25.3.2021
Tabulka „seznam autoškol“
Zpracovala:
Ing. Kateřina Linhartová, referent odboru dopravy dne 29.3.2021
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval tyto informace :
- Kolik lidí zemřelo a kolik se narodilo v našem městě za rok 2020?
- Kolik lidí se odstěhovalo z města a přistěhovalo do našeho města za rok 2020?
- Kolik bytových jednotek bylo přiděleno občanům našeho města v roce 2020?
- Kolik bylo uspokojeno žádostí starších a potřebných lidí o umístění v Domovech seniorů, příp. v Domech zvláštního určení vlastněných městem N. Jičín v roce 2020.
- Kolik žádostí starších spoluobčanů našeho města o umístění do Domu seniorů a Domů se zvláštním určením – vlastněných městem N. Jičín – v roce 2020 nebylo uspokojeno???
Poskytnutá informace:
viz příloha
Příloha:
Sdělení k žádosti č.j. OKVM/31822/2021
Zpracovala:
JUDr. Dagmar Veličková, vedoucí Odboru kanceláře vedení města, dne 29.03.2021
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval poskytnutí informace, a to konkrétně zaslání investičních plánů našeho města pro rok 2021, případně zaslání rozpočtu na rok 2021.
Poskytnutá informace:
Žadateli byl zaslán Schválený rozpočet města na rok 2021 v rozsahu Přílohy č.2 – viz usnesení ZM 277/Z13/2020 bod 2. Informace včetně odpovědi byla poskytnuta emailem na požadovanou adresu.
Zpracovala:
Ing. Jana Holíková, Odbor finanční, dne 24.03.2021
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval informace vztahující se k městu jako povinnému subjektu, jím zřízeným příspěvkovým organizacím, jím založeným právnickým osobám, k zakázkám uzavřeným v r. 2020 na základě vertikální a horizontální spolupráce a ke struktuře a počtu zaměstnanců.
Poskytnutá informace:
viz přílohy
Příloha:
Sdělení
1. Tabulka příspěvkových organizací zřízených městem Nový Jičín
1.a Technické služby města Nového Jičína, příspěvková organizace(účel a předmět činnosti)
2. Organizační schéma MěÚ Nový Jičín
3. Organizační schéma Městské policie Nový Jičín
4. Organizační schéma Návštěvnického centra Nový Jičín a ProSenior
Zpracovala:
JUDr. Dagmar Veličková, vedoucí Odboru kanceláře vedení města, dne 03.03.2021
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval poskytnutí informací zasláním kopie protokolu o ústním jednání, úředního záznamu sepsaného policisty a obsahu spisu ze spisu vedeného pod sp. zn. OPA/56769/2020, a to do datové schránky, a neumožní-li tak povaha dokumentu nebo technické možnosti správního orgánu, tak poštou na adresu trvalého pobytu.
Poskytnutá informace:
Žádost byla rozhodnutím odmítnuta v části týkající se poskytnutí kopie úředního záznamu sepsaného policisty, neboť žádný takový dokument není součástí správního spisu. Ostatní požadované dokumenty byly poskytnuty.
Příloha:
Rozhodnutí
Protokol o ústním jednání
Obsah spisu
Zpracovala:
Bc. Bohuslava Černá, vedoucí Odboru přestupkových agend, dne 22.02.2021
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval zápisy ze schůzí všech osadních výborů v částech města Nový Jičín od října 2020 do února 2021.
Poskytnutá informace:
Povinný subjekt odkázal žadatele na zveřejněné informace – viz sdělení pod č.j. OKVM/14690/2021/Ve.
Příloha:
Sdělení
Zpracovala:
JUDr. Dagmar Veličková, vedoucí Odboru kanceláře vedení města, dne 16.02.2021
Předmět žádosti:
Žadatel požadoval zaslat jmenný a číselný seznam potvrzení o vykonané zkoušce z myslivosti, vydané žadatelem a které byly předložené orgánu státní správy myslivosti k žádosti o vydání loveckého lístku v letech 2010 až 2020.
Poskytnutá informace:
Dne 27.1.2021 byly žadateli poskytnuty požadované informace v celém rozsahu.
Příloha:
Zpráva o poskytnutí informace
Zpracoval:
Mgr. Jiří Schindler, odbor životního prostředí, dne 27.1.2021
Předmět žádosti:
Poskytnutí informací – z rozhodnutí (resp. z dokumentů nahrazujících rozhodnutí) dle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění p. p., které se týkají pozemních staveb pro právnické osoby (objektů budov) a byly vydány našim stavebním úřadem v období od 01.10.2020 do 31.12.2020.
Poskytnutá informace:
Dne 19.01.2021 byly žadateli poskytnuty požadované informace.
Zpracovala:
Bc. Danuše Křibíková, odbor územního plánování a stavebního řádu, dne 19.01.2021