Kontakt

Úkoly společné

  1. zabezpečuje po organizačně-technické stránce akce pořádané vedením města,
  2. zabezpečuje organizaci pracovních a společenských akcí města konaných i mimo městský úřad,
  3. zveřejňuje informace o činnostech města na informačních a orientačních tabulích v budovách městského úřadu a informačních skříňkách umístěných na území města,
  4. zabezpečuje dodržování ustanovení o státních symbolech a symbolech města,
  5. spolupracuje s Odborem správních agend na technicko-organizačním zabezpečení voleb.

Oddělení hospodářské správy a krizového řízení

  1. zabezpečuje úkoly na úseku autoprovozu v rozsahu vnitřního předpisu o používání služebních motorových vozidel (povinné školení řidičů, opravu a údržbu služebních vozidel, převoz osob a materiálu prostřednictvím služebního řidiče apod.),
  2. zabezpečuje zpracování a aktualizaci orientačního systému města a nástěnných ploch v budovách městského úřadu,
  3. v souladu s vnitřním předpisem koordinuje činnost Pracovní skupiny pro škodní události, eviduje pracovní úrazy, pojistné události a škody na majetku města,
  4. vede evidenci osobních ochranných pracovních prostředků zaměstnanců zařazených do městského úřadu a organizačních složek,
  5. zabezpečuje prostřednictvím pojišťovacího makléře pojištění movitého a nemovitého majetku města, pojištění odpovědnosti města, pojištění služebních vozidel města a spolupracuje na likvidaci pojistných událostí,
  6. zajišťuje chod podatelny a výpravny městského úřadu a styk s Českou poštou,
  7. zabezpečuje nákup, evidenci a výdej spotřebního materiálu pro potřeby městského úřadu a organizačních složek,
  8. zabezpečuje nákup kopírovacích zařízení a tiskáren pro městský úřad a organizační složky, včetně spotřebního materiálu, uzavírá servisní smlouvy,
  9. spravuje parkoviště a garáže pro služební vozidla, vede evidenci parkovacích míst vyhrazených pro potřeby města,
  10. spravuje objekt chaty Jičínky, zajišťuje rezervaci a vyúčtování pobytů,
  11. zajišťuje správu movitého a nemovitého majetku v kompetenci odboru (revize, servisní prohlídky, opravy, dodávky energií, úklid apod.),
  12. zajišťuje kopírovací služby pro občany,
  13. plní funkci výkonného orgánu zřizovatele v rozsahu zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, pro Jednotku sboru dobrovolných hasičů Straník,
  14. na základě uzavřené servisní smlouvy zabezpečuje správu varovného systému hladinových čidel a vodočetných a limnigrafických latí,
  15. zajišťuje činnost povodňové komise města a spolupracuje s povodňovou komisí ORP,
  16. plní úkoly na úseku obrany dle zákona č. 585/2004 Sb., branný zákon, zákona č. 222/1999 Sb., o zajišťování obrany České republiky, zákona č. 219/1999 Sb., o ozbrojených silách České republiky,
  17. plní úkoly na úseku krizového řízení dle zákona č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení a o změně některých zákonů (krizový zákon),
  18. spolupracuje s dalšími orgány státní správy při zajišťování varování a ochrany obyvatelstva a výkonu státní správy ve správním území ORP Nový Jičín,
  19. zabezpečuje úkoly požární ochrany, BOZP a vede evidenci osobních ochranných prostředků,
  20. ve spolupráci s Armádou ČR a orgány ORP Nový Jičín podle příslušných zákonů zajišťuje úkoly v oblasti obrany, plní úkoly při odvodech, vede evidence věcných prostředků atd.,
  21. vede evidenci válečných hrobů ve správním území ORP Nový Jičín dle zákona č. 122/2004 Sb., o válečných hrobech a pietních místech a o změně zákona č. 256/2001 Sb., o pohřebnictví a o změně některých zákonů,
  22. zabezpečuje ochranu utajovaných informací dle zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, organizuje, zabezpečuje a kontroluje opatření k ochraně dokumentů obsahujících zvláštní skutečnosti,
  23. zajišťuje hospodářská opatření pro krizové stavy podle zákona č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy,
  24. připravuje a koordinuje ve spolupráci s Policií ČR opatření v oblasti ochrany veřejného pořádku a bezpečnosti za krizové nebo mimořádné situace,
  25. zajišťuje agendu na úseku ztrát a nálezů.

Úsek informací úřadu

  1. poskytuje informace a zajišťuje spojování telefonních hovorů,
  2. kontroluje odemykání a uzamykání budov městského úřadu v závislosti na provozních hodinách,
  3. kontroluje provoz v budovách městského úřadu pomocí kamerového systému.

Úsek informatiky

  1. zajišťuje komplexně programové a hardwarové vybavení pro městský úřad a organizační složky města, případně příspěvkové organizace zřízené městem,
  2. zajišťuje správu, údržbu a chod Technologického centra města a ORP a záložního Datového centra, provádí pravidelné zálohování dat na serverech,
  3. eviduje centrálně přístupová práva do informačních systému města, elektronické podpisy a přístupy do dalších webových aplikací,
  4. zajišťuje nasazování a údržbu centrálních databázových systémů,
  5. definuje a prosazuje standardní datové rozhraní, zajišťuje technickou stránku výměny dat s jinými organizacemi,
  6. provádí instalaci, správu a údržbu aplikačního programového vybavení, vytváří nadstavbové a doplňkové aplikační programové vybavení města,
  7. zajišťuje prostřednictvím webmastra správu internetových a intranetových stránek města a mobilních aplikací města,
  8. zajišťuje školení zaměstnanců v oblasti obsluhy programového vybavení,
  9. zajišťuje komunikaci s příslušnými ministerstvy s vazbou na informační technologie,
  10. definuje a zpracovává strategii a koncepci rozvojových projektů v oblasti informačních technologií v rámci města,
  11. zajišťuje telekomunikační a datové služby a správu telefonní ústředny,
  12. zajišťuje činnosti a metodiku v oblasti správy základních registrů,
  13. zajišťuje registraci agend v systému RPP AIS (Registr práv a povinností agentových informačních systémů),
  14. zajišťuje administraci systému Czech POINT a Czech POINT@office a zřizuje tato pracoviště na městském úřadě,
  15. koordinuje chod spisoven na jednotlivých odborech,
  16. zajišťuje ochranu a zabezpečení budov městského úřadu s napojením na PCO městské policie.